Dö för min skull

Vad är klockan? Typ nio. Har inte koll på tiden, vilket är skönt för då slipper man onödig stress.

Dagens humör: Bra men inslag av ilska.
Dagens to do: Göra klart orders (blivit lite försenat)
Dagens vill göra: Ut och vara social.

augen

Jag blir trött på mig själv ofta. Irriterad på min spegelbild, irriterad på allt som har med jag att göra. Vet inte varför, men ibland vill jag klä ut mig och vara någon annan för omväxlings skull. Typ som filmen The Change up. Byta liv med någon och hantera deras problem ett tag.

Kan knappt bärga mig tills jag drar – forever. Never looking back. Nicht züruck. Denna gång ska jag INTE göra impulsiva misstag. Vara extremt egocentrisk (mer än normalt) och bara köra.
För att bevisa för mig själv… Vad vet jag inte, men något. Målet kommer på vägen.

lll

 

 

En reaktion på ”Dö för min skull

  1. Hej !

    Vi känner inte varandra ! Vi har aldrig träffats !
    Du gör mig nyfiken, jag vill veta vem du är !
    Jag är här för dig ! Gillar att ge allt för kvinnan med det stora….
    Kom till mig jag skall ge dig lyx i vardagen !

    Kommer kunna ta hand om dig på alla dygnets timmar, minuter och sekunder.

    PoK

Kommentera

