Två orders

skulptur

 

Jag har två orders jag jobbar med, vilket jag är så jävla tacksam över. Tänk att människor vill köpa det jag skapar? Trodde jag aldrig.

Jag har skulpterat snart två år, började som en ny hobby men blev snart ännu en passion i min lista. Att mina händer kan skapa något såhär magiskt… WOW !

6 reaktioner på ”Två orders

  1. Hej Hanna, jag är en 15årig tjej och jag lider av grov ångest och får panikattacker hela tiden. Min mamma tror jag överdriver så hon tror inte på mig, hur ska jag göra för att hon ska tro på mig?:(

  2. Wow Hanna jag är 15 år och man skulle kunna säga att jag mer eller mindre växte upp (puberteten) med ditt alter ego (var ej ett fan tyckte bara att du var väldigt udda) och jag fick nyss reda på att allt var fake och jag måste bara säga att du är en utav dom bästa konstnärerna någonsin! Jag skulle vilja göra detta själv någon gång kanske i ett annat land! Sociala experiment är så sjukt beundransvärt och ditt måleri är otroligt vackert! Alla kramar till dig❤

  3. Allt jag ser på de bilder du lägger upp är fantastiskt vackert om jag ska vara helt ärlig. Man ser sina egna känslor speglas i din konst och hade jag inte varit en fattig student så hade jag köpt varenda exemplar av det du skapat.

Kommentera

