Samma sak

look

 

Slutar aldrig förvånas över min brist på kreativitet när det gäller egobilder. Haha, vilket skämt.

Nåja. Dagen har varit energisk, gått fem power walks vilket är jävligt skönt. Älskar att röra på fläsket och känna frisk luft genom mina stora håriga näsborrar.
Städat hela lägenheten, även toaletten..😉

Jag är ganska grym när jag har mina bra dagar, då sparkar jag mig själv i röven och gör nytta istället för att lata mig. Är extremt lat när det gäller vissa saker, drar ut på det in i det sista och resultatet blir… Mindre bra.

Klockan är tio och jag ska lägga mig, natti natti.

Kommentera

