Gröna ögon

hannalo

 

Angående min kära vän som betedde sig skumt så – ja – psykos var rätta ordet. Fick äntligen kontakt med henne för tre dagar sedan och hon berättade att FBI var ute efter henne och allt var sååå awesooome OMG. Nu är hon okej och berättade allt för mig.

Well, jag är glad att hon mår bra. På kort tid har hon blivit en riktigt bra vän till mig. Måste åka till Bratislava och träffa henne! All tid i världen är min!!

Inatt sov vi ihop och skojade friskt som vi brukade. Men utan kyssar och närhet. Känns så jävla konstigt. Jag hatar förhållanden eftersom du vet att det kanske tar slut och då blir det sån här soppa.

Kika också här i bloggen, måste sälja av en hel del prylar till underpris för det är helt enkelt TOO MUCH STUFF.

 

2 reaktioner på ”Gröna ögon

  1. Hej! Du är verkligen jättefin, har följt dig länge nu och ser verkligen fram emot dina projekt och det du åstadkommer både inspirerar och ger hopp om utveckling/förbättring och naturlig skönhet. Tack för att du fortsätter skapa.

Kommentera

