Lämnad

18 dagar sedan mitt sista inlägg. Har inte orkat skriva, men jag är singel. S.i.n.g.e.l.
Känns förjävligt.
Mannen jag älskade lämnade mig officiellt igår morse. Ingen återvändo, det är slut och vi bor fortfarande ihop vilket är ett helvete.
Allt förändras. Framtiden förändras, till det sämre eller det bättre vet jag inte.
Men jag är tom. Så jävla tom.

Nu vet ni.

Snapshot_20141018_1

 

Cigaretter har aldrig smakat så gott som nu.

13 reaktioner på ”Lämnad

  1. Känns säkert för jävligt men… fan, du är bara 22 år och enormt talangfull. Du kommer att hitta vägen. Stå på dig Hanna. All kärlek till dig❤

  2. Du är så ung och du är helt underbar som person. Det kommer att ordna sig. Framtiden är din och du kommer att ta vara på den. Jag har alltid trott på dig. Kram

  3. Skit!!… kämpa på ett tag i uppförsbacken Hanna, det är dem som ger bästa träningen. Dessutom har de en tendens att flacka ut efter ett tag. Pace yourself though.

    Sagt det förut: du är nog mer Berlin än Wien – fast du vill kanske inte läsa sånt just nu. Om ett tag kanske…

  4. Livets trista hårda skola………suck. Som Rob härovan skriver, det är hans förlust ! Kanske bättre ni splittrades nu innan det gått alltför långt och vuxit ihop riktigt mkt. Kan du inte åka hem till Sverige, fundera ordentligt, göra en plan över vad du ska göra och se till att du har en meningsfull sysselsättning varje dag, vad det än är, och samtidigt hålla på med din konst. Det är en början vet du. Du är ung och har så mycket kul framför dig. Kämpa på, res dig, borsta av dammet från axlarna och tänk ”nu jävlar ska jag fixa detta”, och det kommer du att göra också. Allt gott.
    Kram

Kommentera

