Dagboken…

dagbok1 dagbok2 dagbok3

 

Jag har faktiskt fört dagbok i mer än ett år nu. Skriver i den varje dag, grym jag är!
Lite overall diary, känslor, idéer och saker jag inte kan ta upp i en blogg… Brukar göra små teckningar som jag klistrar in, här har ni tre stycken!😉

3 reaktioner på ”Dagboken…

  1. Hej Hanna! Som jag förstod under den tiden du hade din LV-blogg så är du feminist. (fast vem är inte det, haha) Så det skulle vara kul om du skrev lite om feminismen också här på bloggen, det är ett jätteviktigt ämne!

  2. Skulle man kunna få fler filmtips?:) Excision var ju helt grym, äcklig men yes! Nu vill man se mer sådant stört men svårt att hitta

Kommentera

