Något alldeles extra

Nu måste jag skärpa mig! Hade ett samtal med Sebastian, och oavsett hur mycket jag vill skrika ut det så måste vi vänta.
Dels för ingenting är säkert, verkligen allt kan hända och går det åt helvete vill jag helst inte ha publik. Saker som dessa kräver att man väntar innan man släpper bomben…🙂

Idag är det lördag och de flesta är väl ute och gör hyss. Inte jag, har gått en massa powerwalks idag och ätit god mat. Älskar den nya Hanna jag blivit, hon är aldrig bakis utan bara produktiv😉 De gånger jag går ut vill jag ändå vara hemma innan 1, för jag blir trött på alla onyktra människor och deras ”djupa samtal”… Jag har accepterat ett liv utan alkohol, och det känns bra.
Man måste byta ut en rolig grej mot någon annan rolig grej. Sticka, jogga, skulptera, whatever. Vad som passar sig.
Dessutom sparar man pengar, som man kan använda till roliga resor…😉

wien1 wien2

 

Funderar på att köpa skulpturen i mitten, helt makalös snygg.

 

 

3 reaktioner på ”Något alldeles extra

Kommentera

