En vecka…

hola

Så, i typisk Widerstedt-anda har jag gömt mig i några dagar. Ingen har kunnat kontakta mig, jag har helt enkelt gått offline.
Men inte i negativ mening, snarare tvärt om. Jag har inte vetat hur jag ska säga det riktigt. Jag kan knappt fatta det själv!

Fast nu blev det stressigt. Återkommer.

7 reaktioner på ”En vecka…

  1. Hej Hanna! Tycker det är super roligt att följa din blogg. Men skriv lite oftare om du kan 😃 jaaa som alla andra, är duu graaavid?

    Kramis

  2. Ha! Hon skrev ju för ett tag sedan att det blivit vardagsmat att vara uppe och spy på mornarna. Bara jag som fattade då?

    Lycka till nu Hanna!

Kommentera

