Dagen jag inte kunde sluta komma…

Sex är och kommer alltid förbli tabu, vilket är trist eftersom det är bland det roligaste som finns. En dag köpte vi en sådan där vibrator för klitoris, jag ville ha en som inte är som en stor klump utan enkel och fin. Vissa vibratorer är made in china (kvalitetsmässigt då) och känns mest som man bränner upp klittan/vaginan och det blir svårt att slappna av och välkomna sina orgasmer.

hu

En smidig liten vibrator för klitoris… Wooow.

Jag kom. En gång till. Ännu en gång. Wow. Grejen är att man måste ha grejer med kvalitet. Det behöver inte kosta skjortan men orgasmer förlänger livet och gör dig lyckligare. Älskar den här lilla saken eftersom den är smidig och enkel att ändra ställningar men fortfarande få stimulans på klitoris.

En dubbelorgasm (vagina och klitta) är fan det bästa. Easylover handlade jag mycket ifrån när jag bodde i Sverige, de har grymt utbud och bra priser. Diskreta och man behöver inte oroa sig över ett stort paket med en snopp på när man hämtar ut sina godsaker…😉

 Ps… Fixat en liten rabatt till er. Ange koden ”Hanna” så får ni 10% rabatt på ert köp. Snällt, va?

 

3 reaktioner på ”Dagen jag inte kunde sluta komma…

Kommentera

