Beautiful yet ugly

ugly2

ugly

Beautiful yet so ugly
A4, Blandteknik

( Bakgrund i silver, fantastiskt snyggt om ni frågar mig…😉 )

En reaktion på ”Beautiful yet ugly

  1. Hej Hanna.
    Det är en sak jag undrat över ibland, och nu kom jag på att jag faktiskt kan fråga. Och hoppas på svar.
    Jag är inte helt insatt, så jag har inte allt på det klara. När du gjorde projektet LV, så var du tillsammans med Jocke, eller Jockiboi eller vad han heter?! Har ingen koll på honom alls egentligen. Visste han att du inte ”var dig själv” då? Var relationen med/gentemot honom endast en del av projektet?

    Annars vill jag bara berätta att jag såg dig i Big brother och började läsa din blogg först efter du ”outat” projektet. Jag tycker din blogg är fantastisk!

    Kärlek.
    Camilla

Kommentera

