Nattvrak och presenter till det

Gick upp klockan ett. Fan, måste sluta vara uppe så sent… Men jag ursäktar med att jag är mest kreativt och geni-aktigt då!
Älskar att kolla ut genom fönstret och det är bäcksvart, gärna ta en promenad ute i det mörka i sann… Eh, natt-anda?

Igår var jag i den fina staden som alla bokar weekend till men jag är i gratis och kollade på prostituerade. Vad gjorde ni?

… Och just det!
Jag fick fina presenter!

l1 l2

Äntligen ett halsband jag kan använda VARJE DAG. Älskar Roberto/ Just Cavalli. 
Hans lekfulla design passar Widerstedt perfekt.

l3 l4

 

Även en plånbok ( min ruttna leopardplånbok är död sedan länge ) från Paul’s Boutique. 
Love love love! 

3 reaktioner på ”Nattvrak och presenter till det

  1. Jag har funderat på en sak. Du verkar ju gilla dyra märkesartiklar, precis som LV. Vari ligger skillnaden mellan dig och karaktären gällande det? Var LVs passion för märkesväskor en del av ditt riktiga jag som du gav LV och överdrev? Har du och LV helt olika förhållningssätt till dyra märkesartiklar? Jag har funderat på det här hur länge som helst och det är inte menat som en förolämpning. Till en början trodde jag att märkesgrejen var 100% LV men det verkar ju vara du på riktigt också, fast inte lika extremt.

    1. Nä, LV var fixerad vid ALLT som var dyrt. Ju dyrare och vidrigare material som användes desto bättre ( t ex utrotningshotade arter )

      Jag älskar däremot fina saker, med härlig design. Det är synd dock att man inte kan hitta detta på budgetkedjor som H&M eller Gina Tricot. För att få något unikt måste man gå upp en prislapp, något jag gör ibland om det finns något jag verkligen gillar.
      Sedan är kvalitet viktigt för mig, får en slags relation till saker och det är surt om de går sönder.

  2. Solklar skillnad i detta avseende tycker jag Hanna.

    Ändå: Att det funkade med LV-rollen berodde nog på att du inte gick helt rakt mot allt du är, även om du kanske känner så, utan för att du tog din samlade livserfarenhet, valde ut delar och skruvade till dem rejält för att skapa ditt bloggmonster. 100 % lögn är svårt över tiden, modifierad sanning lättare.

    Någon har laddat upp avsnitt av din BB-säsong på Youtube. Jag såg delar av de första episoderna, enbart för att se hur du gick på i din roll. Känns ibland som om du tar i så du nästan kräks, ändå köpte folk att det var ditt sanna jag. De kanske inte gillade dig, men skit samma du var ju KÄND så… måste varit fantastiskt att få det där blogg-priset, tack för applåderna assholes typ!!!

    Jag vill rekommendera alla att gå in och titta; måste säga att jag såg spektaklet med en känsla av andakt. LV är fortfarande ditt mest imponerande verk, en Svensk masskulturell klassiker.. Respekt.

Kommentera

