Klara ,färdiga , rätta.

Ibland måste jag klargöra vissa saker. Angående WT-inlägget så tyckte flera jag hade en överlägsen ton vilket man lätt kan tro när det handlar om skrift.
Jag menar verkligen INTE att se ner på någon, jag skriver ju att jag avundas det där livet?

Tro mig, jag ser inte ner på någon. Alla har sina orsaker till sina val, och vem är jag att döma vad som är rätt och fel?
Någon skrev också att jag lever på min kille – vilket är helt fel.
Jag bidrar med mitt här hemma och eftersom han tjänar mest av oss så är det ju självklart att han ska betala mest.
Vi har våra grejer som vi står för och resten av pengarna gör vi vad vi vill med.
Sambo-regler!

Men såja. Inga sura miner nu…😉

nekro4nekro3

Excision – min favoritfilm! 

2 reaktioner på ”Klara ,färdiga , rätta.

  1. Faan va sjuka filmer du ser på. Själv kan jag se på skräckfilmer ibland för dom kan va spännande, men gillar verkligen inte blodiga skräckfilmer med inälvor och avhuggna kroppsdelar osv. Jag har alltid undrat vad det är folk gillar med såna filmer ? Får ni en kick av der?

Kommentera

