Nya tag!

Vad roligt att ni skriver fast jag inte bloggat på några dagar… Har som vanligt haft fullt upp. Men nu är biljetten hem bokad och jag börjar sakta men säkert säga hej då till alla.
Var hos min pappa i flera dagar och det var sååå skönt, det är som ett stort palats för relaxing. Gym, massagestol och bastu har han… Sån lyx!!

Tillbaka till verkligheten med Sebastian. Längtar som en galning efter honom, så snart blir det couple time…😉 Åh åh åh…

work

 

Just nu skissar jag på denna nakna dam. Blyerts har jag fått dille på nu, i brist på annat material.
Men så roligt!

socksHaha…”OK”

4 reaktioner på ”Nya tag!

  1. Hmm. Jag undrar var du får allt ifrån. Jag tänker kanske inte på detta inlägg, men du är så himla bra på att variera humor, konst och dina innersta tankar. Rätt var det är så kommer ett inlägg som är helt oväntat. Du är så rolig ibland att jag skrattar i flera minuter. I din förra blogg när du var LV var din kreativitet helt makalöst bra. Jag förväntade mig alltid spännande och roliga inlägg, och trots stora förväntningar så överträffade du dom gång på gång och det gör du fortfarande. Jag måste säga att jag är imponerad och gillar verkligen dig. Det måste bara gå bra för dig tjejen! Du är så mycket bättre än vad du tror… Och framförallt smart. Kram

  2. Nja, det blev lite felformulerat, självklart är ett sånt här inlägg roligt. Och så dina Muffins. Ha ha ha. Du får verkligen mig att le.🙂

Kommentera

