Supa sin skalle

Det är visst fredag idag! Här sitter jag i min ensamhet och kollar Texas Chain Massacre från 2003. Vad är det med mig och halvkassa b-skräckisar? Jag är ett fan av allt som är lite läskigt, fast det vet ni ju.

b1 b2 b3

 

Buuu… Läskigt!

Fast nu har jag kommit till den fasen där jag sett allt och inget ger mig samma kick längre. Kicksökerska som jag är… På gott och ont.
Har ni tråkigt kan ni dock kolla igenom dessa filmer som är mina nuvarande favoriter.

HANNAS SKRÄCKLISTA

Wicked med Julia Stiles – Gammal film men jag gillar den. Handlar om en ung Julia Stiles som vill ha ett förhållande med sin pappa… Mmm, snaskigt!!

The Dentist – Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser den. Väldigt komisk men säkert magstark för vissa. Även denna en gammal klassiker.

Excision – Åh vad jag älskar denna. Ni måste kolla. Lämnar inga ledtrådar alls… Bara se den!

Metro Manila – Ingen skräckfilm men jävligt brutal. Mår illa när jag ser den just för att det som händer är sant.

Några jag missat? 🙂

2 reaktioner på ”Supa sin skalle

  1. Vet inte om du har sett filmer av Sion Sono förut, men skulle rekommendera suicide club, strange circus och noriko’s dinner table. Dessutom har han gjort en sjuk film vid namn Love exposure som jag även rekommenderar 🙂 Dock är dessa filmer inte skräckfilmer men ganska magstarka enligt mig.

Kommentera

