Nä men sluta nu…

Mina läsare är alltid underbara men ibland håller jag bara inte med er…😉

Mitt inlägg under är väl ganska slappt om man tänker på det viset, men det är sån jag har blivit. Visst, vi träffades på en porrklubb men enligt mig är det rätt normalt att män vill gå på sådant. En social grej, se lite snygga brudar och sedan gå hem och gråtrunka eller vara nöjd.

Men jag och min kille litar på varandra. Jag är inte välkommen hem till honom då han jobbar från 06-21 varje dag i princip. Visst, kanske han sätter på andra tjejer eller så jobbar han bara just nu?
Man måste våga tro på sin partner, inte måla fan på väggen för då blir det ett helvete för en själv.
Jag respekterar honom och kan lika gärna stanna här några veckor och ha lite semester. Träffa vänner och umgås med min familj och hund.

Tänk också på att han är äldre. S fyller 35 i år så jag tror inte han är i en sån fas där ”knullar flest vinner”. Han är mogen och älskar mig, that’s all I need.

Nu till lite shopping!😀

M1

Lite nytt nagellack shoppade jag idag. Rosa-skimmer och guld.

M2 M3

 

Ser ni vem detta är…?😉

En reaktion på ”Nä men sluta nu…

  1. I stället för att fjortisblogga om huruvida han ”sätter brudar” eller inte, så borde du kanske fundera på hur du skall hantera detta viktiga:

    Uppenbarligen ser han mer minus än plus med dig just nu så han säger stay away. Varför?? Att han jobbar mycket är irrelevant. Om det vore bra mellan er skulle han se det som kanon att ha dig där, antingen han jobbar mycket eller litet. Konstigare än så är det inte.

    Posted in awful truth typ, men känns som om du behöver och kan ta litet kärleksfull spanking nu Hanna. Jag menar väl.

    ps VAD JOBBAR HAN MED EGENTLIGEN?? Sorry men du skriver ju så mycket om ert privatliv, så jag blir nyfiken…

Kommentera

