I mitt huvud…

look2

 

I min ensamhet ska jag nu kolla in Ulli Lommel’s Black Dahlia. Alla säger att den är sämst men vi får se.

Varför är det så varmt i Sverige? Trivs inte.

Vill inte heller åka tillbaka till Österrike. Förlåt, men jag hatar det landet. Vart ska jag åka?

Förstår inte att svenska unga tjejer/killar lägger till med någon förortsdialekt. De pratar ju ren svenska? Pinsamt och hoppas trenden går ut. Börjar mina egna barn bete sig på det viset åker de ut.

Branden är ju helt otrolig. Fyfan vad hemskt, tänk er att förlora ALLT. Sånt går inte att föreställa sig förrän det faktiskt händer. Ens hem, ens ägodelar, och framförallt ens liv. Alla tankar går till de drabbade.

 

 

4 reaktioner på ”I mitt huvud…

  1. Måste du åka till ett land du hatar, ologiskt. Det är väl inte för evigt varmt i Sverige, det går ju snart över, liksom branden, och liksom branden inuti dig som behöver lite släckningsarbete den med, så du kan få ro i med vad du vill göra med din framtid. Det kommer, ta det lugnt bara…………Kram

Kommentera

