Blau

morning

Mr Blau säger GOD MORGON:)

Morgen, allt väl? Här är det ok. Kunde varit bättre, men vad ska man göra? Äntligen börjar det närma sig vår sverigetripp. Stannar i några veckor, fast det vet ni ju.

Drömmer varje natt något hemskt nuförtiden, det är mycket press på mig vilket gör att det går ut över min enda ”egna tid” haha…
Igår vart hela dagen förstörd pga en sak, så kände mig riktigt jävlig hela dagen. Trots att jag var så utmattad och försökte vila gick det inte. Fan, ibland önskar jag att jag kunde berätta saker för er på riktigt – så det inte blir såna här skumma inlägg.

2 reaktioner på ”Blau

  1. Hoppas det inte är nåt allvarligt. Antar att det kan lätta lite genom att skriva av sig hur man känner sig och bara veta att några läser. Du behöver inte skriva vad det handlar om.

  2. HANNA, hon här tjejen är så sjukt lik dig! I ansiktet då dvs.. Gud trodde de va du först… jätte söta båda två i allafall. Kram 🙂

Kommentera

