Fredag

buuu

Skrev på min facebook att jag spytt två nätter i rad. Blev kaos. Inatt gick jag på min 568694 tur på toan ( har dålig blåsa) och sen bara spydde jag. Blev helt brunt för jag hade mumsat i mig en nougatkaka innan.
Fräscht? Min blogg ju, får skriva vad jag vill 😉

Alla tror olika. Gravid, stress, allergi. Tror mest på 2:an och 3:an. Är oerhört mycket stress i mitt liv just nu, något jag försöker förhindra så inte panikångesten tittar fram igen.
Ni vet, när man haft PÅ blir man känsligare för saker. Varvar ner och inser att man bara är människa.
Du kan inte längre leva i 180 för då kommer du krascha riktigt hårt, något jag gjorde.

Innan var jag så jävla dryg, trodde att PÅ och ångest i överlag var påhitt. Så komiskt att jag själv drabbades av det senare, fick verkligen smaka på min egna arrogans. Jag såg ner på människor som ”gått in i väggen” och ansåg de vara lata och odugliga.
Hade i och för sig ett ex som fortfarande beter sig otrevligt och känslokallt, hans sätt smittade väl av sig lite på mig. Lilla Hanna formade sina egna åsikter efter hans.
Patetiskt att han är lika okänslig nu som snart fyllda 30 år.

”Det finns inget i mitt liv längre, kan inte gå ut, inte se min mamma i ögonen, inte ringa pappa och prata, och definitivt inte gå ut bland folk. Jag är fast i mig själv”

Så funderade jag på vilket alternativ som var lättast att ta död på skiten, alltså mig.
Först då ljusnade det, men det är en annan historia.

 

En reaktion på ”Fredag

  1. Wow, haha!! Kan inget annat göra, än att skaka på huvudet och fnissa.. Igenkänningsfaktorn är för hög just nu!! Fattar inte hur jag ens kan skratta i mitt fantastiskt förvirrade tillstånd!!

    Hoppas det blir bättre Hanna.
    Idag gav min bästa vän mig ett fint råd, gör allt du är rädd för( eller det du kanske undviker) Och glöm inte att andas Och det är viktigt ventilera dig kanske med familjen/bra vän!

    Kram ifrån en annan tjej som har allvarliga problem med att acceptera att hon är lite utmattad!

Kommentera

