Snusk och Chicago

magic

 

Såhär ser mitt skrivbord ut där jag gör lite allt möjligt! Riktigt äckligt men sån är jag. Skönt att resten av lägenheten är ren och fräsch. Vet inte varför men jag trivs när det är kaos, hittar allting lättare då. Dessutom är det störigt jobbigt att öppna lådor och leta.
Cigaretterna är från idag, röker som en skorsten här.

Åker till Chicago imorgon så håller på att slöpacka inför den jävligt långa resan. Fyfan, hatar att flyga. Värsta jag vet! Till New York flög vi business class och inte ens då kunde jag vara lugn. Hyperventilerade över minsta lilla gupp. Skrek till varje gång vi skulle ha seatbelts på oss, trodde att NU STÖRTAR VIIIIIII…

Jaja, Chicago blir trevligt får vi hoppas!

Cikaga

 

Men jag är inte så taggad, faktiskt. Ogillar Amerika, gillar inte deras sätt att tänka och agera. Sedan reser jag ju så mycket så det blir liksom inte speciellt när man är ute och far. Inte så jag plockar fram kameran innan vi flyger BARA FÖR ATTTT BAHHH.

 

4 reaktioner på ”Snusk och Chicago

  1. Hej Hanna det kommer bli jätte kul tror jag , se en annan kultur och annan atmosfär , tycker om dig och blogg mycket intressant 😉 ha det bäst!

Kommentera

