Psykopattant

Glömde ju berätta om häromdagen när jag blev jagad av en tant med pyjamastofflor på sig utomhus.
Föreställ er riktigt regn, det är mörkt ute – åskan är på G. Jag är påväg till tåget för att göra lite ärenden.

Hon stirrar på mig när jag går, mumlar något på tyska.
– Hmmrrhrrm m mmm rrr mmmm…
Jag fortsätter gå.
– HMMMRRR MMMMM HHHH….
Börjar gå lite snabbare, säkra före det osäkra.
-MMMMHHHHMHMHHMH HALLOOOOOOO!!!!!!!! Skriker hon efter mig. Okej, såna har jag haft att göra med förut så bäst att bara hålla huvudet kallt. Fortsätter gå.

Sneglar bakom mig och ser att hon springer efter mig. Med en ölflaska i handen och tofflorna är helt våta av allt regn.
– HALLOOOOOO!!!! Så ler hon ett tandlöst leende och har psykotiska ögon.
Jag halvspringer, rädd för mitt liv.
– BUUUUUUUUUUUUUU!!! 
Hon kastar ölflaskan i marken. Sedan går hon.

TAN

 

Typ såhär såg hon ut, haha.

En reaktion på ”Psykopattant

Kommentera

