Mina mål

 

… Njuta mer av det som är nu, inte tänka så mycket på framtiden. Släppa kontrollbehovet och bara andas in. Är fantastiskt dålig på att stanna upp och leva.

… Skulptera mer, jag bara älskar det!

familj

 

… Vara nöjd med det jag gör. Vara stolt över att jag är jag! Kan ibland vara för självkritisk, kanske för jag är jungfru? Har ändå lyckats med en hel del under mitt korta liv.

… Börja planera bättre för framtiden. Jag kan vara ganska slapp och tänka ”Äsch, det löser sig” vilket har satt mig i rätt jobbiga situationer. Att ha ett soft sparkonto att kunna luta sig mot när saker och ting går åt helvete är alltid tryggt. Så, ekonomiskt måste jag skärpa mig.
Är helkass på att spara, har jag pengar i handen kan jag bli helt nervig och bara MÅSTE SPENDERA DEM!!!
Där är jag verkligen som ett litet barn, ansvarslös.

… Faktiskt satsa helhjärtat på mina projekt. Jag har massor med planer vad jag vill göra och jag måste ta tag i dem. Konstnärliga utmaningar, vill säga.

 

Kommentera

