Näsa

Oj oj oj!

Ni skulle bara veta vilka komplex jag haft över min snok. Har det fortfarande i perioder, men börjar sakta men säkert gilla den.
Den kanske är för lång enligt ”skönhetsmåtten”, men den ger mitt ansikte karaktär. Hanna med sin näsa. Ni ska få se min näsa nu!

näsa

 

Nu ska ni få rösta vad ni tycker om min näsa. Är den skitful? Or maybe not? Överdriver jag? Borde jag lägga pengarna på en operation kanske?

RÖSTA.

8 reaktioner på ”Näsa

  1. Tycker det är sjukt tråkigt när människor med ”utstickande” drag vill operera sig, att alla vill se perfekta ut, det är det operfekta som gör oss unika och sexiga. Du har ett väldigt vackert ansikte och skulle bara förstöra helheten om du ändrade näsan.

  2. Jag tycker helt klart du överdriver.
    Du har en jättefin näsa och du säger ju själv att ditt utseende är unikt, varför förändra det då för att bli mer lik någon annan än dig själv? 🙂

  3. Ok om den hade varit krokig med en hårig vårta på sidan, då hade jag fattat att du tyckte den va ful. Din snok ser normal ut.

  4. Näsan är ju din.
    Acceptera den.
    Tyck om den.
    Så ser du ut.

    Vacker, enligt mig.

    Finns inga mått (storleks-/längd-/färgmässigt) överhuvudtaget som berättar vad som är vackrare än något annat.

    Kärlek!

Kommentera

