Minnen

Sorry för mitt inlägg längre ned. Ibland brusar jag upp och då far det illa. Men oroa er inte, jag blir aldrig våldsam 😉
Jag är för lat för det, aldrig varit typen som ska slåss eller bråka med andra. Onödig energi som kan läggas på viktigare saker.

Jag är redo för mitt projekt ”Övertyga tysken att vi ska skaffa orm”. Älskar ormar, de påminner om mig.
Snygga att se på men jävlar om du kommer för nära. Skämt åsido, ser mig inte som särskilt snygg. Men jag har ett ansikte som är unikt.

När jag lyckats övertala Sebastian att vi ska skaffa orm ska jag leta upp den ballaste ormen som finns och den ska endast äta levande. Inget fryst skit, det blir som en liten show när jag får se hur han slukar i sig vad det nu är jag ska servera honom.
Behöver därför inte längre googla på gore och annat sjukt på flashback, har det ju hemma! 😀

Men det är fortfarande på stadie ett.
”Are you crazy, no fucking snake in my flat!”

But soon.

 

KNULLA

dragonsnake

 

// Smider onda planer

 

4 reaktioner på ”Minnen

  1. Klok karl du har 😉 djuren ska va i naturen och inte i en lägenhet. Not fair………….Gå på zoo och se under matningstiderna så får du ditt behov tillfredsställt kanske 🙂 Kram

  2. Gå på någon mässa i Hamm som dyker upp några gånger om året. En av världens största reptilmässor och hur mycket som helst att kika på 😉

Kommentera

