Fredagar är bäst, INGEN PROTEST

Varför vaknar jag varje morgon mellan 4-5? Sjukt irriterande när jag inte behöver. Sebastian envisas med att ha fönstret helt öppet ”because it’s so hot” så hör fåglarna ha parsång.

Idag är det iallafall fredag och vi ska vara barnvakt åt en hyperaktiv liten 9-årig pojke. Får se hur det går 😉
Blir alltid så obekväm när det är barn i närheten, typ som att ”Jaha, och vad ska vi prata om då?”. Men det blir nog bättre när jag håller i min egna… 🙂

fred

 

untitled_drawing_by_widerstedt-d7m2qyw

 

Älskar att skissa sent på kvällen. Två nya digitala verk.

2 reaktioner på ”Fredagar är bäst, INGEN PROTEST

  1. Å herregud, känner igen den känslan till 100%. Faktum är att barn skrämmer livet ur mig. Sorry om det inte var nån peppande kommentar 😀 Avslutar med ett ”heja heja!” för att väga upp det 🙂

  2. Tips:
    1. Ha öronproppar.
    2. Var mot barn som mot vuxna (ja du förstår kanske, med vissa förbehåll), var natuligt och var dig själv, så löser det sig. De är smartare än du tror och har mycket att lära oss, innan de blir förstörda :P. Lycka till och ha en fin helg. Kramen

Kommentera

