Tack

girlie

 

Gillar ni mina skisser?

 

Ni är så smarta. Tack för ert stöd.
Jag behöver en ny utmaning, och jag vet precis vad det är. 

Jag saknar den där kicken som när jag upptäckte att jag var kreativ, kunde inte sluta skapa. Bättre än sex, bättre än knark, ja ni fattar.
För att fungera måste jag ständigt aktivera min hjärna, jag är ambitiös som fan men många märker inte detta.
De tycker jag är så stabil som person men de vet inte att mitt inre går i 190 hela tiden.

 

3 reaktioner på ”Tack

  1. Hmmm. ok jag skriver det även om du inte vill läsa det.

    Du behöver en ny utmaning skriver du. Ditt skapande som konstnär är alltså ingen utmaning längre, ingen kick? På tomgång lr litet halvljummet? Flera av dina inlägg på senare tid känns som om du krisar litet, och jag tippar att det mer handlar om konsten än om Tysken, lol. Jag vill inte trolla, skriver det för att det ville skrivas.

    Du skriver själv inget år det hållet, men kanske är det en tabu tanke som du inte vill acceptera i första taget. Jag leker katalysator och hoppas att du inte bara blir irriterad utan även kan få ut något av att läsa det.

    Ja det var en väldigt cool skiss btw.

Kommentera

