Små tuttar

bröst

 

I över två års tid har jag fått höra att jag inte har bröst, myggbett, taxöron, bla bla bla.
Skrattar mest. Flashback är fyllt med idioter och inte är det märkligt att jag såg den här idioten uttala sig om min hylla.

Jag älskar min kropp, den är petite, tight och söt. Mina bröst också, föredrar små fasta bröst som inte blir hängiga när man blir äldre.

134.460x325 hot_blonde_small_tits_bikini_009 photo-Babe-Small-Tits-College-222034290 photo-Female-Friendly-Small-Tits-Stylish-980517231 teen-small-tits-05

 

Snygga tjejer med snygga små bröst. Me like.

6 reaktioner på ”Små tuttar

  1. Minns när jag var ungefär 14 och väntade på dagen jag kunde förstora mina bröst, som tur är insåg jag till slut att små bröst på en liten tjej är sjukt sexigt.

  2. Jag har varit kär i flera tjejer med små bröst dom har nervärderat sig själva gift sig med en oaktraktiv gubbe trott att dom inte varit värd bättre. Det visste jag inte då trodde att dom tycker jag är ännu sämre än skiten dom slagit ihop sig med.

    1. Ånå Johan tvärtom. De har ju gift sig med en oattraktiv gubbe skriver du, de stannade ju inte hos dig alltså. Måste ju betyda att de tyckte du var för snygg för ddem eller hur ? 🙂 Men det sitter inte i bröst och utseende, det sitter i huvet, attraktionen. Vi har för mycket fixering vid utseendet nuförtiden, fånigt.

  3. OMG blondinen.tvåa uppifrån, trodde först att det var du Hanna ^^. Så snygg, tack för den..

    Öhhh… ja det kan vara mer eller mindre snyggt, både stort och smått. Min erfarenhet är att kvinnor med stora bröst oftast ser rätt trista ut nakna, både pga brösten och den ofta bifogade övervikten. Större chans att en ”platt” kvinna ser bra ut utan kläder. Estetik är dock en sak, relationer en annan. Jag har varit djupt förälskad i kvinnor med högst varierande utseende enligt valfri skala, men det är ok att sexobjektifiera vuxna människor och deras utseende så länge man har litet distans tycker jag .Problemet är alla dem som inte kan det, utan som tror att utseendet är DET VIKTIGASTE.

  4. Jag är nästan sjukt förtjust i små bröst. Det finns inget sexigare. Men det viktigaste är att de är naturliga. Plast bröst (Silicon) är aldrig sexigt. Så det hoppas jag alla läckra kvinnor som fått lite mindre avstår. Klä er med urringade kläder istället 🙂

Kommentera

