Olycka

baka

Det finns inte mycket i mitt liv som gör mig riktigt förbannad, jag är för det mesta rätt lugn och det är svårt att få mig ilsken.
Stort tålamod, och ibland lite väl förlåtande mot de som gjort mig illa.

Men jag fick spel imorse när jag skulle köpa en latte på Burger King. Kassörskan sa ”En euro och 69 cent”. Ville bli av med alla jävla småmynt så jag pyntade ut lite 5-cent, 2-cent, 20 cent etc…
Idioten kunde fan inte räkna.

”DON’T YOU SEE? IT’S ONE EURO AND 69 CENT!!!”
Jag glodde ilsket på henne, för innan jag fått mitt morgonkaffe är jag fan inte att leka med.

Då tittade jag på henne som en riktig äcklig psykopat. Sa inte ett ljud, det ger bättre effekt än att skrika.

Mycket rätt låg det exakt 1 euro och 69 cent. Då skämdes hon likt en hund.
”I AM SO SORRY, AM SO SORRY!”
”Next time you should controll your anger issues, or else you won’t last long in this simple job, even my dog could do better than you”

Så gick jag.
Snipp snapp slut. Nu ska Hanna lägga sig.

// Miss latte

En reaktion på ”Olycka

  1. Det är klart man blir arg emellanåt när sådana här situationer uppstår. Nu vet jag inte vad hon sa till dig men det måste varit något otroligt hemskt personangrepp för att väga upp ditt svar. Tyvärr så framställer du dig själv ganska pinsam genom att uppvisa en stolthet över ditt svar, det tolkas nog av de flesta som brutalt pubertalt, speciellt eftersom vi inte får se vad kassören sa för att reta upp dig så pass att du likställer personen med en hund.

Kommentera

