Hannas Hemligheter

Jag har skrivtorka ikväll, därför gör vi en klassisk ”Detta visste ni inte om mig...”

1559599_10152124519229340_451243954_n

 

Brist på kamera så vi får kolla gamla bilder.

… Jag är extremt misstänksam. Släpper inte in någon i mitt liv vilket bara förstör för mig i slutändan. Det är varken ”coolt” eller ”mystiskt” att tro att alla vill en illa. Jag jobbar på att våga välkomna nya människor i mitt liv, så visst har det blivit bättre. Jag mår bättre av det.

… Jag hatar när folk kommer fram till mig, vet inte varför… Ni är ju jättesnälla, det är nog bara jag som är blyg.

… Jag ser upp till de som vill ha ett simpelt liv. Familj, hus, någon solsemester en gång om året och en söt vovve. Jag är för rastlös, blir deprimerad av såna rutiner. Jag skulle vara nöjd i en vecka sen bli uttråkad.

… Jag är skräck/thriller-filmfanatiker. Varit sedan jag var liten. Älskar kicken och den där känslan att se något vidrigt. Brukar även kolla gore och annat äckligt på internet bara för att känna det där ruset.

… Är också expert på droger, jag är som ett lexikon. Fråga mig vad du vill, jag kan svara på allt. Kanske är det den där trappan man bara kan gå nerför när man väl börjar, den faschinerar mig. Tragiskt som en bilolycka, man kan inte sluta titta.
Kommer dock aldrig röra droger igen, det om något äcklar mig. Människor som tar droger är inga jag vill ha att göra med.

… Jag ville först inte dejta Sebastian för han är 12 år äldre än mig. Men det kändes rätt, så att prova måste man göra. Se så rätt det blev!

… Jag har börjat samla på Longchamp. Typ fem år senare, men så smarta och rymliga de är! Har bara två än sålänge, men ska snart investera i fler… 😉

longchamp-le-pliage-spring-2011

En reaktion på ”Hannas Hemligheter

  1. Tycker ni är så otroligt fina ihop! Jag är själv tillsammans med en äldre man & de vet bättre hur man behandlar en kvinna ån yngre (tycker jag iaf) sen så mognar de mycket senare (vissa mognar aldrig)

    Kramar från New York ❤

Kommentera

