Bra nyheter

Jag fick en bra nyhet idag, jag ska nämligen börja plugga nu i höst! Shit, detta är något jag velat göra så länge nu.
Har rullat tummarna här hemma och känt att någon spikat fast mina fötter i marken så jag aldrig riktigt går framåt. Det är fördjupning i konst, på distans vilket passar mig och mitt behov av frihet utmärkt.

Man måste ibland göra såna här saker, skaffa lite rutiner… Ni vet ju hur frustrerad jag varit över att jag inte gör något vettigt om dagarna. De blir gråa och smälter ihop som gräslig bearnaisesås. Man minns aldrig vad fan man gjort under dagen – för man inte gjort något viktigt!

Jag är så jävla glad nu i varje fall.

Börjar den 11:e augusti, så TAGGA!!!

PL

 

PL2

3 reaktioner på ”Bra nyheter

  1. Fan Hanna.. Du har så mycket till hjärna och hjärta så jag blir nästan lite kåt av att läsa dina ord. Haha.. fi fan va det kändes skumt att skriva. 😛

    Känner igen det där om att stå stilla.. jag känner att jag gör det nu.. fast.. i det långa hela (vilket jag oftast ser förbi) så har det faktiskt gått rätt bra framåt senaste två åren. Drogfri ett år alldeles strax och träffar mina barn betydligt mer. Älskar livet som det är nu. Samtidigt som jag ibland vill skynda på lite.. men.. en sak i taget.. och rätt fokus, på rätt grejor. Så blir det bra tillslut. 🙂

    Lycka till med skolan! Du kommet grejja det GALANT! 🙂

  2. Grattis Hanna, kul att börja plugga 🙂 Skittrist när man inte vet vad man ska göra. Till Krille här vill jag bara säga GRATTIS också, till drogfriheten, starkt jobbat !!

Kommentera

