Lovely

l1

 

En morgon utan dig är som en morgon utan kaffeabstinens.
Omöjligt att föreställa sig!

Min mejl fick spelet av alla fina mejl ni skickade angående förra inlägget. Tack, det är fortfarande jobbigt att ha det öppet men jag måste sluta skämmas.
Jag undrar ibland hur mitt liv hade sett ut om barndomen hade varit mer… Normal?
Hade jag varit som jag är nu då? Troligen inte, eller nej, absolut inte.

Hur fan hade mitt liv sett ut då?

Jag ångrar ingenting, jag önskar mig inte en annan barndom. Jag har en underbar mamma som älskar mig, en bror som snart bildar hans egna lilla familj, en pappa som älskar mig och jag honom. Vi är ett team, Widerstedt-familjen.

love2

 

Men det är klart jag inte går påverkad ur detta. Hela mitt liv (okej, 13 och uppåt) har jag utvecklat en missbrukarpersonlighet. Jag har missbrukat det mesta, från alkohol till shopping.
Det är nog brist på trygghet, att på något vis försöka få kontroll på tillvaron. Shit, ska inte skriva en hel bok nu men… You get it.

 

 

7 reaktioner på ”Lovely

  1. skulle kunna skriva hur länge som helst, men kan bara säga att jag förstår dig på många vis genom dina texter. Du är speciell, grym och modig<3 kramar

Kommentera

