Resemani

Sverige:
Slappnade av. Sov, sov, sov. Kelade med djuren, hälsade på min älskade pappa och min bonusfamilj. Spelade kort med min mamma. Träffade egentligen inte någon, bara slappnade av och NJÖT.

New York:
En resa mellan mig och S. Shit vad roligt vi hade. Fy fan vad sur jag är att jag glömde kameran i Sverige. Vi passar bra ihop, kan resa som ”vänner” och bara skoja runt. Hängde mest runt i Time Square, beställde hem roomservice och njöt av varandra.

ny

 

new-york-city-Earth-1024x552

Berlin:
Var på bröllop. Så vackert, bölade lite även fast jag bara känner brudparet ytligt. Sedan skulle vi göra lekar där man fick ett kort ( till exempel Hans och Greta, där man skulle hitta den andre och dansa). Fick dansa med en mycket snygg Tarzan. S blev svartsjuk och jag blev svartsjuk. Vi skojade om det i bilen påväg hem, kändes bra att det inte blev massa drama.
Vilken kille jag hittat!

Kommentera

