Tom

Ikväll är en sån där kväll. Tomhetskväll, där allt känns meningslöst.
Jag är så jäkla bortskämd, i princip har jag allt men är ändå inte nöjd.

Vad gör jag då? Jag deppar och tycker synd om mig själv. Det får man göra ibland, bara för att ventilera det man mår dåligt över.
Känner ni också tomhet fast ni vet att allt är bra? En vän i Berlin som arbetar med film led av samma sak. Han var ”never fulfilled” och blev aldrig nöjd.

Kanske därför han är så framgångsrik nu.

414052_10151227794079340_1022597877_o

3 reaktioner på ”Tom

  1. Hanna, det gäller att tillåta sig att tycka synd om sig själv ibland. Annars orkar man inte. Och det är då man verkligen lär känna sig själv!
    Så STÅ UT och låt det vara som det är för en stund- tids nog går det över! Det går ALLTID över!
    /a

  2. Äh… Du är ung och har redan en tung meritlista. Du har redan presterat mer än vad de flesta gjort så jag tycker nog du ska vara stolt över dig själv redan nu. Du är så kreativ och full med energi och pondus så allt kommer att lösa sig. Jag ser fram emot att följa dig… Du är helt orädd, men kanske lite sårbar, men du skaffar dig erfarenhet och utvecklas hela tiden. Kram

Kommentera

