Ny parfym från Just cavalli = otrogen?

CAV1

 

Sebastian har börjat komma med alldeles för många presenter till mig på senaste. Igår kväll fick jag en ny parfym och då frågade jag honom vem han låg med som inte hette Hanna Widerstedt?!
Skämt åsido, verkligen gulligt av honom. När han kommer tillbaka från Köln (vad han gör där vet jag inte) ska jag tacka honom ordentligt.

By the way… Skulle ta lite sexiga rökbilder men då fick jag rök i ögat… 😉

Snapshot_20140508 Snapshot_20140508_1 Snapshot_20140508_2

En reaktion på ”Ny parfym från Just cavalli = otrogen?

Kommentera

