Sverige

happy

 

Igår bokade jag äntligen en biljett till Sverige. Den 13 maj åker jag på ”semester” i en hel vecka. Jag har äcklig hemlängtan, kan knappt bärga mig tills jag stiger av flyget och får andas in den torra, kalla luften. Avnjuta en svindyr fika på 99 kronor med kaffe och något bröd vars bäst före datum var förra året.

Men framförallt träffa de som betyder mycket. Ska göra en shout out på facebook så jag hinner träffa alla den här gången, sist blev det så stressigt.

Nu blir det morgonpromenad och sedan gå till affären och köpa massor med choklad, har cravings som fan.

 

En reaktion på ”Sverige

  1. Varför ska du betala så mycket för gammalt bröd ? 🙂 Måste finnas en miljon fik som kan erbjuda en härlig fika för 99 kronor som är fräsch och god. Välkommen på semester till gamla Svedala 🙂

Kommentera

