Clarins Lotus oil

IMG_3400

 

 

Nu har jag använt Clarins Lotusolja i snart ett och ett halvt år och då kan man ge en ordentlig recension.

JA, den fungerar. På bara några veckor blev min annars så oljiga hud helt balanserad. Innan knarkade jag puder eftersom jag var flottig runt t-zonen men nu behövs ingenting. Jag kan vara en hel dag utomhus och aktivera mig utan att bli flottig eller oljig.

Tro mig, jag hade som värst under varma dagar eftersom jag svettades i ansiktet. Idag var det över 25 grader och när jag såg mig i spegeln var hyn perfekt.

Priset är cirka 350 kronor, men flaskan räcker länge eftersom du endast använder tre droppar per kväll. Räkna med minst sex månader eller mer innan du behöver köpa en ny.

Mitt betyg?
5 av 5. Kommer aldrig byta ut den.

2 reaktioner på ”Clarins Lotus oil

  1. Hejsan!
    Detta har inget med inlägget att göra, men jag vill ställa lite frågor och kanske kan få svar på de 🙂

    Jag håller på att skriva ett skolarbete om dig. Försöker då ta med konstprojektet LW men även fokusera på dina tavlor. Men finns det något speciellt jag borde ta med tycker du?

    Förresten tycker jag att du är en helt grym och inspirerande person, Iallafall den bild jag fått efter att ha följt din blogg lite då och då, samt följt din konst!

    Ha en trevlig dag Mvh Natalie :)!

  2. Jag har deras olja med santal, lavendel och kardemumma. Helt underbar min första tog slut på 5 mån, den jag har nu har jag använt i 5 mån och har hälften kvar! Så värt priset, aldrig haft finare hy.

Kommentera

