Vänner

hani

 

Människor kommer och går i mitt liv. Här i Wien vill jag säga att jag lärt känna tre helt underbara tjejer, som snabbt blivit mina vänner.
Men något i mitt liv gör att vi alltid glider ifrån varandra, för alla har sina egna äventyr att följa. Reser vidare, försvinner.
Det är så jäkla synd, men sånt är livet. Man får uppskatta den tid man får.

Med tiden har jag blivit bättre på att öppna upp mig, våga släppa in människor i mitt liv. Inte ”hålla dem utanför” som jag brukade göra innan.
Så jävla rädd att bli sårad, men nu vill jag inte vara så komplicerad längre. Visar de sig vara skitstövlar så har jag lärt mig tills nästa gång.

Men någon som betyder helt äckligt mycket för mig är Sebastian. Min stora kärlek. Vi har knappt känt varandra i åtta månader, varit ihop snart sex… Men gud vad stört det är att verkligen älska någon på riktigt.
Han är så underbar, inatt hämtade han mig klockan två på natten och nannade mig i sängen. Han är min klippa.

2 reaktioner på ”Vänner

  1. Du behöver kanske bättre självkänsla. Du ÄR bra och säg ifrån och säg som du tycker till folk. Du är bra som du är. Så är livet, folk kommer och går, men du består ! Jobba utifrån det, det handlar om ditt liv. Häng inte heller upp hela ditt liv på din man. Du är en egen individ. Jag önskar er all lycka. Nyfiken som jag är måste jag få fråga, vad gjorde du till kl 2 inatt :). Fest, jobb ? Ta hand om dig !! Kram

  2. Hanna, håller med Stina- HÄNG INTE UPP DITT LIV PÅ EN MAN- ELLER NÅGON ANNAN FÖR DEN DELEN:
    Lär dig vara stark ENSAM- du är den enda du alltid har!
    LITA på dig själv och gör alltid ditt bästa så ordnar sig livet!
    ( lyssna på den här gamla tanten- jag vet vad jag talar om! ;- ) )
    trevlig hegl!

Kommentera

