Fem

kaka1 kaka2

Min älskade hund fyller hela fem år idag. I fem år har hon gjort mitt liv så fint, åååh vad jag saknar henne. Förra året väckte jag henne tidigt och gav henne en hundgodistårta, undrar vad hon fick detta år?

GRATTIS PÅ DIN DAG COOKIE! Jag älskar dig mer än livet. Snart hoppas jag du kan komma hit till Wien och bo med oss, vi skulle ta hand om dig som vårt egna barn 😉

5 reaktioner på ”Fem

  1. Hej widerstedt jag har kollat in dina videon på youtube och du är en skit stor diva! Det är inte bara jag som tycket det men seriöst snyggast i Sverige?! Ta tillbax de skulle älska dig ifall du inte va så egoistisk divig ful äcklig och emo😂 snälla jag typ skrattar ihjälp mig när ja kolla på dina videos! Så jävla respektlös! När du fick hem en parfym och 2 nagellack som du ”slängde” va tänker du me?! Antagligen röven! Ok ja skiter i er som skriver hat te mig o de som gillar henne men jag står iaf upp för de jag tycker och i Sverige är det fri åsikt

    1. Jag förstår inte vad du har skrivit ? Gör nån annan det ? Visst är det fri åsikt, naturligtvis, men vilken ÄR din åsikt ? Kram

Kommentera

