Drömmar

Jag fyller 23 snart, så man måste ju börja tidigt med en önskelista… 😉

orm1

 

… Ormar är mitt lyckoväsen. Har velat ha en orm sen jag var sju, och ännu har jag inte tagit tag i slangen (höhö)

893678_10151347416103061_113692222_o

 

…Fashion från Roberto Cavalli. Älskar hans design, men så dyr.

????????????????????????????????????????????????????????

… Gifta mig.
Jag är redo att bli seriös, jag menar… Vi kollar hus och planerar bebbe, då kan vi lika gärna gifta oss?! Kanske är lite galen men S är rätt för mig. Vi kallar redan varandra wife och husband, så nu är det bara en ring som saknas… 😉

2 reaktioner på ”Drömmar

  1. Nej. Skaffa inte ungar innan du är 30+.. Borde vara en lag! Du verkar ju gilla friheten att kunna resa runt etc.. Det kan du ju glömma om du skaffar en bebbe. Och snubben du nyss har skaffat kan ju förvandlas till ett troll. Vänta ett par år.

Kommentera

