Ego

hanna

 

 

Vad ska jag skriva? Har idétorka. Försöker komma på något vettigt men det går ju inte.

… FRÅGESTUND!!!!

9 reaktioner på ”Ego

  1. Du har ju pratat om panikångest flera gånger tidigare och det är verkligen värt att läsa om. Jag drabbades av panikångest i början av året och kämpar fortfarande med det. Undrar om du har något/några bra tips på vad man kan göra när man känner att det kryper på? Det är väldigt svårt att veta vad och hur man ska tänka när man tex står i en affär och illamåendet och alla känslor kommer :/

  2. Hej!

    Har läst din blogg ett himla bra tag och tycker den är allt för bra!

    Lite frågor.
    Vad är dina framtidsplaner?
    Vart skulle du vilja resa någonstans?
    Hur ofta är du i Sverige? Kommer du flytta tillbaks eller någon annanstans?

    Ha en superbra dag! 😀
    Kram

  3. Hej!

    Har följt din blogg ett himla bra tag och den är allt för bra!

    Lite frågor.
    Vad är dina framtidsplaner?
    Vart vill du resa någonstans?
    Kommer du flytta tillbaks till Sverige eller någon annanstans?

    Ha en superbra dag 😀
    Kram

  4. Hej!
    Du är en av mina förebilder när det gäller kreativt skapande. Du har t.o.m fått mig att bli intresserad av konst! (Det har ingen annan lyckats med)

    Min fråga är om du har något tips på hur man kan få igång kreativiteten och skapa något när man är totalt urusel på det mesta som har med skapande att göra?

    Har så många ideer men det är totalt omöjligt att få ut dom!

    Kram till dig fantastiska människa

  5. Hej! Först vill jag bara säga att jag tycker att du är en sådan intressant människa. Du driver den enda bloggen som jag känner att jag får ut någonting av att läsa. Du är cool som fan helt enkelt.

    Jag undrar vad det mest positiva var som du fick ut av LV-projektet, och vad det mest negativa var?

  6. Hej Hanna! Har väl egentligen ingen fråga direkt, vill mest säga att jag gillar det du håller på med. Din blogg är precis lika underhållande (nästan) som när du var rosa och hade dig. Du är skön. Puss och kram!

  7. Du är jättebra tycker jag. Berätta lite mer om din tysk. Och så undrar jag om du gråtit innan bilden togs. Du ser lite ledsen ut. Kram från Malta

  8. Hej Hanna!

    Jag har för mig att du har skrivit att du har varit på Bali innan… Jag och min sambo ska boka en resa till Bali under oktober-november och undrar om du kan rekommendera några utflykter eller platser man inte får missa?

Kommentera

