Inte nöjd

bah

 

Näh, ibland måste man måla något fult för att sedan kunna måla något bra.

Hur är det med er? Jag mår super! Mycket på gång nu. Sebastian kommer hem snart så ska vi ha lite kärlekstid innan jag sticker iväg ikväll.
Någon undrade hur det gick med min stämning som mitt kära ex gjorde mot mig? Vet inte, har inte hört något mer.
Jag vill inte vara sån, men jag undrar vad som är fel egentligen? Han har en ny flickvän, borde han inte lägga ner tid på henne istället för mig?
Han kommer ALLTID ha en plats i mitt hjärta, eftersom vi var av och på i fem år. Jag kan inte bara stänga av sådär, förtränga minnen. Men för mig var han inte en bra pojkvän, han var alldeles för osäker och kontrollerande.
Men det var nog hans egna osäkerhet, kanske han fått bättre självkänsla nu, och behandlar sin nya med mer genuin kärlek och respekt.
Ingen är perfekt.
Men jag är så jävla lycklig nu med Sebastian. Det är helt sjukt vilken skillnad. Sebastian är så säker i sig själv och skulle aldrig få för sig att be om mitt facebooklösenord för att kolla att jag inte raggade på andra.

Nu kommer han hem och ska få en stor kyss.

bah2

En reaktion på ”Inte nöjd

Kommentera

