Söndagsångest

lol

 

New made skiss. På datorn.

Klockan är snart nio när jag sitter här och skriver. Imorgon är det måndag vilket betyder att det är 4 dagar kvar tills Berlin (!!!)
Älskar mitt liv just nu, jag reser väldigt mycket. Känner mig liksom ”fri”. Hatar att känna mig instängd, det är först nu jag verkligen känner mig bra. Jag gör vad fan jag vill så fick dich!! Haha.
Dock borde jag lägga ner rökandet, eller trappa ner. Räknar mitt dagliga intag idag till 13 cigaretter. Ibland har det blivit ett helt paket på en kväll.

lol2

Annan skiss.

En reaktion på ”Söndagsångest

  1. Hej Hanna!

    Super kul du uppdaterar ofta vilket gör det roligare att klicka in o läsa på din blogg. Du har verkligen blivit duktigare på att uppdatera ❤️
    Ja försök trappande med ciggen!! Jag försöker med men de så himla svårt det där! Speciellt om man tycker de gott haha

    Kramkram

Kommentera

