Plugghäst.

Jag är så jävla sugen på att plugga. Vad exakt vet jag inte, men något. Jag vill borra in ansiktet i en bok och bara plugga arslet av mig (hehe.) Baaaah.

images

 

 

När man är 16 och skoltrött är det helt omöjligt att föreställa sig en dag där man vill plugga igen. Men jag lovar, det kommer. En dag kommer dagen då man är rastlös och känner att det är dags att investera i sig själv!
Jaja, nog om det. Vad har ni för er? Jag är söndagsseg. Har massor med vuxensaker att göra, sänker livskvalitén rejält kan jag lova.

Annars hade jag och tysken en riktigt mysig lördag, vi åt grekiskt i Wien och höll handen och sånt mysigt. Jag åt haloumi! Mums, älskar det.

me1

Kommentera

