Morgonbus

seb

 

Heute ist samstag und mein freund muss kaufen ein Hugo Boss suit.
Idag är det lördag och min pojkvän ska köpa en Hugo Boss kostym!

Är fullt medveten om min bristande tyska, men jag är ändå ball som lärt mig språket helt på egen hand. Undantag för fyra veckors kvällskurs där vi gick igenom grunderna.
Vi ska på bröllop i Maj så vi måste anstränga oss för att bli snyggaste paret. Jag tror S är köpberoende, han älskar att shoppa och är en liten märkesfanatiker.
I julas när jag köpte en plånbok från Hugo Boss till honom blev han som en liten pojke på speed.
Men idag ska han äntligen få köpa sin suit som han längtat så efter.

Ciao bella.

2 reaktioner på ”Morgonbus

  1. Åh vad roligt att gå på bröllop! Jag har sett fram emot min kusins bröllop väldigt länge och förra veckan kom inbjudningarna, jag är inte inbjuden då de endast vill ha vuxna där. Jag är 20 år gammal..

Kommentera

