9 April

muah1 muah2

 

Nästa helg åker vi till Berlin! Det är jag såååå glad för. Saknar doften av cannabis (skämt) ;). Vi ska fira påsk, så det ska bli mycket intressant att se stora håriga tyskar leta påskägg i trädgården.

Visst är jag duktig på att blogga? Lyckas faktiskt nästan med tre inlägg om dagen. Men ni måste kommenteeera meeera! Älskar att höra era åsikter, vilka ni är, era erfarenheter…


 

Min dag har varit grå, har sovit bort den. Har viktiga saker att göra ikväll så min hjärna måste vara på topp. Several reasons.

4 reaktioner på ”9 April

  1. Hur länge är du i berlin?
    Jag ska också dit senare.
    Hanna du är en förebild för mig. Även fast fu aldrig möt mig och förmodligen inte skulld bry dig mer om mig om du träffar mig så skulld jag bli jätte glad om jag fick din autograf någon dag. Kram C

  2. Hej! Jag ska åka till Berlin för första gången i slutet av april! Kan du inte rekommenderar ställen och platser man bara måste se? 🙂 skulle vara väldigt uppskattat! Kram!!

  3. Hej Hanna 🙂

    Du har blivit super duktig på att uppdatera bloggen. Jag har följt din blogg väldigt länge, det är så roligt att ha fått vara med på din resa och se att du kommit så långt o ditt liv idag 😃 super kul!
    Kraaaaam

Kommentera

