Clarins Hydra-Matte Lotion

clarins

 

 

Mina morgonrutiner innehåller följande, dricka två koppar kaffe, röka massor, ta ett morgonpass, komma hem och göra mig iordning.
Min dagcreme jag aldrig kommer byta ut är Clarins Hydra-Matte lotion, vad jag letat efter en dagcreme som inte gör min annars så oljiga hud ännu mer… oljig. Behöver inte ens puder längre, något jag knarkat i många år innan jag hittade denna hjälte.

Älskar den. 

2 reaktioner på ”Clarins Hydra-Matte Lotion

  1. Började använda den efter din rekommendation som du skrev precis i början av bloggen. Min hy har blivit helt flawless. Tack!

Kommentera

