Några år tillbaka

Oj, vad med gamla bilder jag hittade. Saker gjorda mellan 2009-2011. Jag har ju alltid haft min egna stil, i grunden. Men… Wow.

work3

2009. 

work4

Känner ni igen den här bruden?
Ser ju fasiken likadan ut. Mitt ansikte åldras aldrig. 2009.

work5

Manga. 

work6

Asiatiska kvinnor är nog de vackraste folkslaget. 2009, tror jag.

work7

Min andra akryltavla någonsin.

work8

2011.

work9

 

2011.

work2

Den ALLRA första akrylen jag målade. Den är hemma inramad som ett minne.
Blev totalt fast i akryl efter detta, men nu satsar jag på akvarell eftersom det ger en mer
mjuk effekt.

2 reaktioner på ”Några år tillbaka

  1. Enligt min ödmjuka mening tycker jag nästan du skall gå tillbaka till ditt ursprung enligt ovan vad gäller konsten 😉 Väldigt fint……..

Kommentera

