Min rädsla (Mein angst)

meineangst

 

Min favorit genom tiderna. Min rädsla, Mein Angst. Den är såld nu, och det var väldigt tungt att sälja den måste jag säga. Men köparen är en kvinna som ligger varmt om hjärtat, så det känns rätt.

Mein Angst handlar om ångest, rädsla, obehag. Tycker verkligen jag lyckades fånga det jag kände under den perioden.
Ensamhet att inte hitta någon som förstår, att aldrig bli trodd eller tagen på allvar.
De gånger jag nu försöker skapa med samma känsla går det inte, kanske för jag inte längre är där jag var 2013. Nu blir det varmare färger, men fortfarande tomhet i ögonen.
Varför de alltid har tomma ögon är något jag kan ta senare, men nu blir det för personligt.

Ögonen är själens spegel, de är som en bok.

 

 

En reaktion på ”Min rädsla (Mein angst)

  1. Det är svårt att inte gilla dig. Du måste vara en av de mest kreativa personer som finns i din ålder. Ständigt nya grejor och överraskningar. Kör på och jag hänger med. Kram

Kommentera

