Egobilder och torsdagsfunderande

lala1 lala2

 

 

Imorgon är det fest! Ska bjuda över hela grannskapet på stor fiesta eftersom jag är ensam hemma hela helgen. Förlåt, men jag längtar.
När man är sambo finns det saker man inte kan göra när den andre är hemma, typ gå på toaletten utan massa papper (Girls know what I mean) Haha… På måndag blir det eventuellt Frankfurt några dagar 😉


 

Jag saknar min familj. Som attan, vet att det inte var så länge sedan jag besökte Sverige men jag saknar det avlånga landet. Min svenska har blivit katastrofal, det känns sjukligt onaturligt att prata svenska.
Det jag pratar är ju tyska och engelska, men tänker gör jag alltid på engelska. Jaja, tillbaka till min familj.
Min bror ska ha barn snart, alltså blir jag moster. Moster Hanna… Helt sjukt! Min bror ska ha barn. Det är så overkligt, och spännande.
Lilla Benjamin, visst är det sött? Bennis!

 

4 reaktioner på ”Egobilder och torsdagsfunderande

  1. Åh! Grattis Hanna att du ska bli faster, vad kul!
    Det är alltid roligt att läsa din blogg och se att det även går bra för dig 🙂 och jag känner igen mig i dig med att vara kreativ fast jag håller inte på med konst utan producerar egen musik, men man uttrycker sina känslor i det man gör vilket gör att man tar allt på en helt annan nivå, medvetande och inspiration.

Kommentera

