Inga utmaningar – frustration

LISTA

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Attraktion, ja. Kärlek, nej.
Hur många har du varit kär i? Förtuttad i alldeles för många… Kär i tre stycken.
Är du kär just nu? Äckligt kär.

Tio frågor om dig själv.
Namn? Hanna Louise.
När fyller du år? 2 september.
Några piercingar? Yep!
Vad har du på dig just nu? Någon beige topp från H&M och leggings… Normal outfit.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mina läppar, sjukt sensuella.
Vad är du bra på? Vara kreativ.
Vem älskar du mest på denna jorden? Min underbara familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Haha… Detta låter hemskt, men jag föredrar att sova själv. Men det ger ju en viss mysfaktor att ha en arm runt sig.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Ingen ska veta för mycket.
Vem är den roligaste av dina vänner? Oj, vad svårt. Alla är roliga på sitt eget lilla vis.
Vem är snyggast av dina vänner? Oj vad känslig fråga… Next !

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Powerwalkat tre gånger, lagat mat, skulpterat och målat, försökt ha sex men börjar få höra ursäkter om ”jag har huvudvärk”… Hm…
Vad ska du göra nu? Skriva klart den här listjäveln.
Har du gjort något dåligt idag? Latat mig.
Vad har du ätit idag? Milchreis mit shoko und muslibar… Lecker!
Har du duschat idag? Ja, jag är ren idag!
Är du trött nu? Halvtrött.
Vad händer idag? Sängen.

Annat.
Hur mår du just nu? Bra, tack själv?
Är du hungrig nu? Nope.
Vad är klockan nu just nu? 22:38
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen och Facebook.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nej, får inte för tysken… Han ligger och sover.
Vilket är ditt favoritband/artist?- Rammstein, en klassiker som aldrig går ur tiden.
Vad gillar du för musik? Allt från rysk hip hop till tysk hårdrock.

Kärlek.
Är du kär just nu? Ja 🙂
Har du kysst någon idag? Yes!
När kysste du någon senast? Öh, tjugo minuter sen?
Är du romantisk? Faktiskt, gillar att överraska och skriva gulliga brev.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej gud så barnsligt. Men man har väl haft reserver att dejta.
Vem sov du senast bredvid? Sebastian.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 17 tror jag?
Hur ska din tjejen/killen vara? Kan inte riktigt svara… Man klickar med olika, alla mina pojkvänner har varit väldigt olika. Man lär sig av sina misstag och söker efter det man behövde i sitt förra förhållande. Men är man rolig och kan få mig att skratta får man mig definitivt på fall!

Sex.
När blev du av med oskulden? 12 och ett halvt. Sån slampa.
Favoritställning? Beror väl på vad man vill för stunden? Multiorgasmer gäller doggy och missionären när man bara vill ha en utdragen orgasm, analt kan ge en annorlunda orgasm, men värt att prova.
Dominant/Undergiven? Både och.
Fetischer? Men gud, att killen är lite hårdhänt och dominerande kanske?
Mest kinky du gjort i sängen? Rollspela att man ska provfilma för en porrfilm, hahahaha. Rollspel i övrigt, ibland kan det bli riktigt sjukt.

(Jaja, jag svarar på sexfrågor. Herregud, det är 2014. Alla har sex )

3 reaktioner på ”Inga utmaningar – frustration

  1. Kan du inte ge tips på lite rysk hip hop? Låter grymt spännande! Älskar genren och kan tänka mig att ryska passar grymt bra till riktigt rå och smutsig hip hop (min favorit, haha).

Kommentera

