Lördagsnovell

Han jag vi
Han jag vi.
vi 
 jag Han.

Jag älskar hur han tar på mig, hans säkra hand smeker hela min kropp. Skalar av mig alla känslor och all ångest. Hans starka hand för mig till nya höjder.
Som jag stönar när han tar på mig.
Han jag vi.
Vi jag han.

Tränger sig in i mig hårt, i början gör det ont för jag inte är tillräckligt fuktig. Han fortsätter och ännu gör det ont, det blir aldrig riktigt skönt.
Hans händer håller för min mun, jag njuter. Varför börjar jag aldrig njuta längre?
Är detta något jag verkligen vill?
Jag märker att hans juck börjar bli mer intensiva, mer hårdhänt, min existens börjar sakta försvinna. Nu är det bara hans njutning kvar. Jag finns inte.
Jag är en knulldocka.
Någon man sätter på när man vill. Jag trodde jag trivdes som knulldocka men egentligen inte.
Jag blir inte fuktig för jag är gjord av plast. Knulldockor kan inte bli våta som vanliga kvinnor kan.
Han kommer i mig, i min plastfitta.

Efteråt stoppar han mig under sängen, det är kallt och smutsigt. Jag blir aldrig riktigt ren.

uppblasbar-kvinnlig-docka-1

2 reaktioner på ”Lördagsnovell

  1. ” hur kan jag göra det skönt för dig ” är en mening som sägs till någon annan och inget man bryr sig om att få höra själv ❤ sån va jag innan jag träffade min kärlek för några år sen ❤

Kommentera

